Kompletní rekonstrukce webu

17.03.2024 17:20

Web o nosorožcích začal fungovat v roce 2013, tedy v době, kdy i mně bylo pouhých třináct let. Podstatná část textů pocházela ještě z té doby, maximálně jsem je sem tam aktualizoval, často např. v různých fontech písma atd. Už dlouho jsem se chystal na kompletní rekonstrukci, jenže pořád nějak nebyl čas. Ten jsem si konečně udělal po úspěšném složení státnic a celý web konečně kompletně zrekonstruoval.

Obměnou prošly veškeré texty, vyměnil jsem cca polovinu fotografií, u všech mých fotografií jsem rovněž připsal své autorství, došlo ke zrušení některých částí (Fotogalerie), naopak některé články povýšily na samostatné sekce (Josef Vágner) či přibyly úplně nové (Zdroje). Přibyly fotografie všech nosorožčích výběhů, nové mapy, informace atd. 

Aktualit u nosorožců z českých a slovenských zoo nebývá tolik, soustředím se spíše na facebookovou stránku, ale web přináší ucelený pohled na celkovou historii chovu nosorožců u nás a zaslouží si náležitou péči.